- Blocaj în negocierile pentru formarea noului guvern
- La 35 de ani de la Revoluție, dosarul crimelor din acele zile zace în justiție
- Klaus Iohannis, de Ziua Victoriei Revoluției – „România este într-un moment de cumpănă"
- Elenei Lasconi: „România trebuie să se desprindă de un sistem corupt și să aleagă drumul drept”
- Atac tragic la târgul de Crăciun din Magdeburg
JYSK România se alătură campaniei pentru construcția de autostrăzi și va opri activitatea timp de 15 minute în 15 martie la ora 15
JYSK România, retailerul scandinav de mobilier și decorațiuni pentru casă, se alătură mișcării care sprijină construcția de autostrăzi. Astfel, pe 15 martie, de la ora 15.00, timp de 15 minute, cei peste 800 de angajați își vor întrerupe activitatea. Acțiunea vizează cele 73 de magazine din țară, departamentul de Customer Service și sediul central din București, arată retailerul într-un comunicat transmis luni HotNews.ro
“Existența autostrăzilor care să lege orașe cheie ale țării, precum și țara noastră de restul Europei, este o chestiune din ce în ce mai stringentă. Pentru un retailer, autostrăzile înseamnă un timp de livrare mai scurt, costuri de transport mai mici, un impact mai mic asupra mediului și drumuri făcute în siguranță. Atunci când toate regiunile țării vor fi conectate prin autostrăzi, clienții noștri își vor primi produsele mai repede, cu un cost de livrare mai mic. Credem că fiecare persoană care locuiește în România este afectată, într-un fel sau altul, de faptul că nu avem autostrăzi, fie că pleacă în vacanță cu mașina și petrece pe drum mult mai multe ore decât este necesar, fie că așteaptă un colet care trebuie livrat din alt capăt al țării sau pur și simplu plătește mai mult pe un produs, pentru că prețul de la raft reflectă și prețul transportului”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.
JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 73 de magazine și are peste 800 de angajați.